İzmir Kâtip Çelebi Ünivesitesi Slogan

Bilimsel Araştırma Projeleri

Proje Adı Proje Türü Proje Yürütücüsü
Girişimsel Kardiyak Kateterizasyon veya Elektrofizyolojik İşlem Uygulanacak Çocuklarda Sanal Gerçekliğin Korku, Anksiyete ve Ağrı Üzerine Etkisi: Randomize Kontrollü Çalışma KDP

   Prof. Dr. Hatice Yıldırım Sarı (Araştırmacı)

Dr. Öğr. Üyesi Pınar Doğan (Yürütücü)

Kemik İliği Aspirasyonu ve Biyopsi İşlemi Uygulanacak Çocuklarda Kısa Film Video Eğitiminin Çocukların Anksiyete, Korku, Ağrı ve Memnuniyeti Üzerine Etkisi

TÜBİTAK 1002 Arş. Gör. Dr. Pınar Doğan

COllaboratively DEveloped culturallY Appropriate and inclusive Assessment tool for Palliative Care EDUcation (CODE-YAA@PC-EDU) 

CA22127 - COST Prof. Dr. Elif Ünsal Avdal (Araştırmacı)
Maternal Perinatal Stress and Adverse Outcomes in the Offspring: Maximising infants´development (TREASURE) CA22114- COST Doç. Dr. İlknur Yeşilçınar (Araştırmacı)
Maternal Perinatal Stress and Adverse Outcomes in the Offspring: Maximising infants´development (TREASURE) CA22114- COST Dr. Öğr. Üyesi Simge Evrenol Öcal (Araştırmacı)
Maternal Perinatal Stress and Adverse Outcomes in the Offspring: Maximising infants´development (TREASURE) CA22114- COST Dr. Öğr. Üyesi Esra Ardahan Akgül (Araştırmacı)
 İ“Android'Im Diyabet: Yapay Zeka Tabanlı Kan Şekeri Tahmini, Mobil Eğitim ve Sağlık Takip Uygulaması”  (devam ediyor) TÜBİTAK 1001  Prof. Dr. Elif Ünsal Avdal
Diyabet Hastaları İçin Yapay Zeka Tabanlı Android Asistanı 2021-GAP-SABF-0022 Prof. Dr. Elif Ünsal Avdal
Acil Psikiyatrik Bakım ve Ruh SAğlığı Triyajı Eğitimi TÜBİTAK 2237/A Prof. Dr. Leyla Baysan Arabacı
Afetlerde Özel Gereksinimli Çocuk ve Ailelerine Yönelik Psikolojik İlk Yardım (PİY) Eğitimi TÜBİTAK 2237/A Prof. Dr. Leyla Baysan Arabacı

COVID-19 Sürecinde Kullanılan Maskelerdeki Patojen Yüklerinin İncelenmesi

GAP / Genel Araştırma Projesi 

Dr. Öğr Üyesi Gülay Oyur Çelik 

Göçmen Kadınlarda Kişisel Ve Kişilerarası Becerilerin Geliştirilmesi

BAP 

Doç. Dr. Melike Ertem 

 Kalıcı üriner kateter ile ilişkili üriner sistem enfeksiyonlarını önlemeye yönelik yeni bir ürünün geliştirilmesi: Üriner kateter adaptörü

2022-B01/TÜSEB B-01-16827 

Doç. Dr. Ayşe Akbıyık

 Kalıcı Üriner Kateterde Mikrobiyal Kolonizasyon ve İlişkili Faktörler

İKÇÜ-BAP- 2022-TYLSABE-0010  

Doç. Dr. Ayşe Akbıyık

Potansiyel fotodinamik özellikte bir grup porfirin türevi bileşiklerin sentezi ve çoklu ilaç dirençli bakteri Escherichia coli’ye karşı antibakteriyel etkilerinin araştırılması  GAP Doç. Dr. Ayşe Akbıyık

Ofislerde İç Mekân Canlı Süs Bitkileri Kullanımının Kaygı ve Konsantrasyon Düzeyi Üzerine Etkisi

İKÇÜ-GAP-  2022-GAPMÜMF0043  

Doç. Dr. Ayşe Akbıyık (Araştırmacı)

Katyonik Porfirin Türevleri İle Antimikrobiyal Fotodinamik Tedavinin Karbapenem Dirençli Pseudomonas aeruginosa’ya Karşı Etkinliği

2021-GAPSABF-0045 

Doç. Dr. Ayşe Akbıyık 

İklime Dirençli Engelsiz Yaşam Hakkı Avrupa Birliği Projesi IPA II/2019/411-037   Dr. Öğr. Üyesi Ekin Dila Topaloğlu Ören
Network on Evidence-based Physical Activity in Old Age COST Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Ayhan Öncü (Araştırmacı)
PROmoting GeRiAtric Medicine IN countries where it is still eMerGing COST Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Ayhan Öncü (Araştırmacı)
Stomalı Hastalarda Cilt Bakım Solüsyonunun Peristomal Cilt Bütünlüğüne Etkisi  KDP 

         Prof. Dr. Hatice Yıldırım Sarı (Araştırmacı)

   Dr. Öğr. Üyesi Esra Ardahan Akgül (Yürütücü)

Hemşirelik öğrencilerinin kadına yönelik eş şiddeti konusundaki uygulamaları ekran temelli simülasyon yöntemi ile öğrenmesi  BAP Arş. Gör. Dr. Gamze Ağartıoğlu Kundakçı
Gebelikte Kilo Yönetimi İçin Teori Temelli Mobil Sağlık Uygulamasının Geliştirilmesi: Randomize Kontrollü Bir Çalışma TÜBİTAK 1002 Arş. Gör. Seda Çetin Avcı

Gebelerin genetik okuryazarlıklarının belirlenmesi

TÜBİTAK 2209-A

Doç. Dr. İlknur Yeşilçınar 

COVID-19 Pandemisinin Doğurganlık Çağındaki Kadınların Gebelik Niyetine Etkisi

TÜBİTAK 2209-A

Arş. Gör. Dr. Gülşen Işık 

Gebelerin İnternet Yoluyla Karar Alma Durumları ve Etkileyen Faktörler

TÜBİTAK 2209-A

Dr. Öğr. Üyesi Simge Evrenol Öçal 

Gebelerin vajinal doğuma yönelik öz yeterlilikleri ve doğum korkusu

TÜBİTAK 2209-A

Arş. Gör. Seda Çetin Avcı

Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinde Pozitif Ruh Sağlığı ile Sosyal Medya Bağımlılığı Arasındaki İlişki  TÜBİTAK 2209-A     Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Büyükbayram Arslan
Stoma Bakımı Eğitiminin Çocuk Cerrahisi Hemşirelerinin Bilgi Ve Beceri Düzeylerine Etkisi  TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr. Üyesi Esra Ardahan Akgül
Hemşirelikte Kariyer Yolculuğum Podcast Serisinin Birinci Sınıf Hemşirelik Öğrencilerinin Profesyonel Benlik Düzeyleri Ve Kariyer Geleceği Üzerine Etkisi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Derya Uzelli
Annelerin Farkındalık Temelli Emzirme Durumları İle Emzirme Öz Yeterlilik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Arş. Gör. Seda Çetin Avcı
İntravenöz İlaç Uygulama Hatalarını Önlemeye Yönelik Bir Mobil Uygulama Geliştirilmesi TÜBİTAK 2209-A Prof. Dr. Esra Akın
Oyunlaştırılmış Bağışıklama Dersinin Hemşirelik Öğrencilerinde Motivasyon Ve Bilginin Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi TÜBİTAK 2209-A Arş. Gör. Dr. Gamze Ağartıoğlu Kundakçı
Derin Öğrenme Yöntemleri İle Basınç Yarası Evrelerinin Sınıflandırılması: Pilot Çalışma TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr. Üyesi Berna Nilgün Özgürsoy Uran
Hemşirelikte Ağrı Yönetiminde Bir Mobil Uygulama Geliştirilmesi TÜBİTAK 2209-A Prof. Dr. Esra Akın
Hemşirelik Öğrencilerinde Demonstrasyon Yöntemiyle Akran Eğitiminin Meme Kanserinde Farkındalık Düzeyine Etkisinin Belirlenmesi TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr Üyesi Gülay Oyur Çelik 
Bir Üniversitede Çalışan 40 Yaş Üzeri Erkeklerin Prostat Kanseri Taramasına İlişkin Deneyim Ve 
Algılarının Belirlenmesi: Nitel Bir Çalışma
TÜBİTAK 2209-A Arş. Gör.  Sinem Eskidemir
Eğitime Yeni Başlayan Ve Mezun Olacak Hemşirelik Öğrencilerin Kariyer Planlamasına İlişkin  Görüşleri Ve Etkileyen Faktörler TÜBİTAK 2209-A Prof. Dr. Melek Ardahan
Kolorektal Kanserli Hastalarda Stomaya Uyumun Öz Bakıma Etkisinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Arş. Gör. Nagehan Evkaya
Hemşirelik 1. Sınıf Öğrencilerinde Videolu Akran Eğitiminin Organ Bağışı Algısına Etkisinin  İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Arş. Gör. Büşra Dalfidan
Çocukların Obezite Sıklığı İle Ailelerin Beslenme Ve Fizik Aktivite Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr. Üyesi Feyza Dereli
Çocuklarda Teknoloji Kullanımının Uyku Kalitesine Etkisi TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr. Üyesi Feyza Dereli
Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Sosyal Sorumluluk Düzeylerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle İlişkisinin Belirlenmesi TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr. Üyesi Feyza Dereli
Hemşirelik Mesleğinin Toplumdaki İmajı: Toplum Tabanlı Kesitsel Bir Araştırm TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Burcu Ceylan
Dahili Ve Cerrahi Birimlere Ait Yoğun Bakım Ünitelerinde Çalışan Hemşirelerinin Diyabet Bilgi Düzeyinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Prof.Dr. Elif Ünsal Avdal
Sağlık Profesyonellerinin Ruhsal Hastalıklara Yönelik Mikrosaldırganlık Tutumları Ve Etkileyen Etmenlerin Değerlendirilmesi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Melike Ertem
Üniversite Öğrencilerinin İklim Değişikliği Anksiyetesi İle Özduyarlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Melike Ertem
Üniversite Öğrencilerinin Ruh Sağlığı Okuryazarlığı İle Psikolojik Yardım Almaya İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Melike Ertem
Hemşirelik Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Hazır Bulunuşluğu İle Öğrenme Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Melike Ertem
Üniversite Öğrencilerinde E-Sağlık Okuryazarlığı Ve Sağlık Arama Davranışlarının İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Jülide Gülizar Yıldırım Duman
Diyabet Hastalarının Gözünden Diyabet Eğitim Hemşirelerinin Verdiği Bireysel Ve Grup Eğitimleri:Nitel Bir Çalışma TÜBİTAK 2209-A Prof.Dr. Elif Ünsal Avdal
Emziren Kadınlarda Fiziksel Ve Mental Yorgunluk Ve Emzirme Öz-Yeterliliği TÜBİTAK 2209-A Dr. Öğr. Üyesi Ekin Dila Topaloğlu Ören
Hemşirelik Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Prof. Dr. Medine Yılmaz
Hemşirelik Öğrencilerinin Afet Riski Algıları ve Genel Afete Hazırlıklı Olma İnanç Durumlarının İncelenmesi TÜBİTAK 2209-A Doç. Dr. Betül Aktaş
Menüyü Kapat